Just another WordPress.com weblog

Konbanwa minna-san! Yes, I know… [-_-] MK is sorry for being so inactive the last few days (not even commenting anywhere). I don’t really have a good excuse or anything… I just wasn’t really in the mood to do anything online (spent most of the day playing Wii and watching TV). We got a new game for Wii called Super Smash Brothers Brawl. It’s pretty cool. My brother and I have been fans of Super Smash Bros. games since Nintendo 64, so it was a quick learning process (MK normally takes an eternity figuring out most fighting games).

The new game we got!

The new game we got!

Speaking of the Wii, did MK tell minna-san about what she thinks of Wii Music? Hmmm… I should do a real review on it sometime soon! *nods*

Anyway, unfortunately, I’m gonna be pretty busy for the next months. Of course I’m still gonna blog but just in case things get super swamped, MK would like to apologize in advance [u_u] for any times when I may not be able to blog for a day or two.

MK is quite busy this  new year. Of course, homework is one priority that can get pretty time-consuming if not carefully planned ([u.u] MK always leaves everything until the last minute). Also, the weekly activities like guitar lessons and soccer practice. Plus my dad’s kinda nagging me about working at my Grandma’s shop since she’s getting old now and really needs help. I really would like to help, but must find time to do so. And that’s a little tough seeing that I’m currently working on starting a Bible Study class at my church. Nami-chan and I are still planning and working on getting it officially set up, but when it does start that’ll be another thing to add to the schedule of MK [.__.].

Hello Kitty!

Hello Kitty!

*sigh* Life. Anyway, MK has been thinking a lot about getting a new cell phone, lately. I mean, I already have two or three right now, but I never used them, so now I have to buy a new SIM card. And I was thinking that if I’m gonna buy a new SIM card, why not buy a phone I really like anyway. I think that would motivate me not to forget my phone at home all the time [>.<].

Hmmm, what kinds of phones do I like? Well, I’m not sure there’s a specific kind of phone I like. I guess just a phone that looks cool and Japanese keitai-ish *LOL*. My favorite color is green, so I’d love a nice green phone. But for some reason, I normally find that those pearl pink cell phones tend to look m0re Japanese. I don’t know, just my opinion.

MK must leave soon [;_;]. Wish I could stay longer, but I must get to work on something else that I have to get done today…

I hope I can get a nice phone soon, otherwise I’ll just have to keep my Motorola L6, which I was actually going to trade with my friend for a Motorola w375. Unfortunately, it didn’t work out [T_T].

”]My phone [^_^]

Phone that I was gonna trade

Phone that I was gonna trade

Which one do you like best? Any suggestions on cool phones? Looking at the pics they both look really nice. Unfortunately, mine doesn’t look half as nice in person….

I must leave now,

Sayounara!

Advertisements

Comments on: "Thoughts from the last couple days…" (5)

  1. Nice game you have received lucky you 😛 cant wait to steal it from you 😀 but yeah I been saving up for a wii fit but still saving! Nice phone too too bad you dont like it…I would of trade you my Iphone 3G but its on its way to China lol

    Yoshiiii

  2. Hah! You’ll have to steal it from my brother first. He’s so into that game!

    Cool, WiiFit’s a great game, my dad used to use it every day… come to think of it, he hasn’t worked out in weeks! I have to remember to tell him to get off his butt and work out again. [^w^]

    On it’s way to China? [o.o] Why? what happened? *confused* And how I’d love to have an Iphone right now. But would you really have traded such an awesome phone for my PINK motorola? *LOL* I doubt it.

  3. Hahahaha get his but up and work up but it is on its way to China for it to be unlock!! But yeah I wouldnt like a pink phone lol thats crazy :S lol nevertheless I still have to save!

  4. U~waa! The Hello Kitty phone is so sparkly!

    I don’t like Hello Kitty but the blings are pulchritude~!

    I’m going to bling my ice-cream phone as soon as the accessories that I ordered arrives!

    Will Sachi-chan bling her phone too, I wonder…
    Baa~ (u_u)

  5. @ Yoshi-kun: Yes! Save, save, save! What kind of wage does Yoshi-kun work for? Sachi-chan’s wage at her new job is gonna be pretty low. Maybe $3 an hour or so [-_-].

    @Ms.Aya: Yes, it’s so pretty! I’ll probably bling my Centro when I get it, since I probably won’t get a pink one [;_;] (those are only available from Sprint). So I’ll probably get a white, black or red one.

    What kind of bling do you like (stickers, rhinestones etc.)?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: